שירותי תמיכה ללקוחות
ZIGGIZ
פתיחת כרטיס תמיכה חדש
אנא מלאו את הטופס מטה ואנו נחזור אליכם תוך 1-3 ימי עסקים
איך עורכים אני יכול לערוך את התוכן שלי?
בעלי אתרי אינטרנט יכולים לבצע עריכת תוכן באופן עצמאי דרך ממשק ניהול האתר.
לבעלי עמודי נחיתה אין ממשק ייעודי לעריכת התוכן, אך ניתן לשלוח אלינו את התוכן שברצונכם להחליף ואנו נעשה זאת עבורכם.
איך מבטלים את השירות?
כפי שאתם כבר יודעים, השירות אינו כרוך בדמי הקמה כלל, ואנו נעשה את הכל עבורכם במסגרת שיתוף הפעולה עם לשכת סוכני הביטוח בישראל וכפוף לתקנון השימוש.
דמי השימוש והתשלום עבור שרת האחסון הנגבים כל חודש בחודשו, ללא התחייבות כלל. משמע, באפשרותכם לבטל את השירות בכל עת והשירות יבוטל כבר מהתשלום הקרוב.
איך אפשר ליצור איתכם קשר?
מוקד שירות הלקוחות שלנו אינו מקבל פניות באמצעות הטלפון. עם זאת, אנחנו תמיד כאן בשבילכם! מלבד מערך ההדרכות שיצרנו עבורכם ויכול לתת מענה מקיף ברוב המקרים, אנו זמינים לכל שאלה ובקשה במערכת הפניות שלנו.
אני רוצה לשדרג את האתר שלי מעבר לתבנית, אפשר?
האתרים שלנו נבנו באופן ייחודי עבור סוג העסק שלכם ומכילים מגוון פונקציות רחב לטובת חווית משתמש מוצלחת וייחודית.
עם זאת, בשלב זה אין באפשרותנו לשדרג או לבצע התאמה אישית לאתר שלכם.
במידה ואתם בכל זאת מרגישים שהאתר שלכם לא ממלא את הצורך שלכם, אתם מוזמנים להשאיר את הפרטים שלכם ונעשה את כל המאמצים לשלוח אליכם הצעת מחיר אטרקטיבית בהקדם.
להשארת פרטים להצעת מחיר לחצו כאן.